երրորդ ուսումնական շրջան ափոփում․մայրենի

Ես Մարկ Բաղդասարյան եմ։Ես տաս տարեկան եմ, սովորում եմ <<Մխիրթար Սեբաստացի>> կրթահմալիրի Հարվային դպրոցում։ Ես այս տարի սովորել եմ ավելի լավ կարդալ, լավ գրել, քան անցյալ տարի։ Մենք երկու ամիս է որ մայրենիի ստուգատես ենք անում։ Ես Շատ սիրում եմ մայրենի որովհետև յադ առարկան շատ հետաքրքիր, մենք ամեն օր մի բան ենք սովորում ու այդ պատճառով էլ ես սիրում եմ մայրենի։Մենք ունենք մի օր որ այդ օրը կամ գնում ենք բակ ու գիրք ենք կարդում կամ մնում ենք դասարանում մեզ ուղարկում են հետաքրքիր գիրք բոլորով կարդում ենք հետո քնարկում ենք և պատմում։

Մայրենիի ելքի ստուգատես։ 4-րդ դասաարան

մայրենի

«Երկիր, որտեղ ոչ մի սուր բան չկա»

«Սխալ արձագանք»

ՏՈՒՆԸ ԱՆԱՊԱՏՈՒՄ

Զատիկի մասին

կյանքը երգի, երկինքի պես

Ամենից լավ դասը դպրոցում

հետազոտություն գրքերի մասին

ԱՄԵՆԻՑ ԼԱՎ ՏՈՒՆԸ

 

About Մարկ Բաղդասրայան

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *